امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
شناسه خبر : 601
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 20 جولای 2018 - 15:24 | | ارسال توسط :

آقای وزیر نیرو، لطفاً در زمین نتانیاهو بازی نکنید!

آقای وزیر نیرو، لطفاً در زمین نتانیاهو بازی نکنید! بعد از نمایش موذیانه نتانیاهو سر آب خوردن و آب تعارف کردن به مردم ایران، آنجا که توقع می‌رفت مدیران آب کشور از موضع اقتدار و نمایش تدبیر، حرکت فریبکارانه ی  نتانیاهو را خنثی کنند، اظهاراتی ناامید کننده از وزیر نیرو شنیدیم. وزیر نیرو گفت  «مردم […]

آقای وزیر نیرو، لطفاً در زمین نتانیاهو بازی نکنید!

آقای وزیر نیرو، لطفاً در زمین نتانیاهو بازی نکنید!

بعد از نمایش موذیانه نتانیاهو سر آب خوردن و آب تعارف کردن به مردم ایران، آنجا که توقع می‌رفت مدیران آب کشور از موضع اقتدار و نمایش تدبیر، حرکت فریبکارانه ی  نتانیاهو را خنثی کنند، اظهاراتی ناامید کننده از وزیر نیرو شنیدیم. وزیر نیرو گفت  «مردم هیچ وقت در زمین این دولت غاصب بازی نکرده اند و وظیفه تریبون داران این است که موضوع آب را از لیست رقابت های سیاسی و اجتماعی خود خارج کنند».

گرچه حرف ایشان که گفت مردم هیچ وقت در زمین رژیم غاصب صهیونیستی بازی نخواهند کرد، صحیح است. ولی باید مراقب باشند نتیجه کلام خودشان دامن زدن به آتشی که دشمن صهیونیستی مد نظر دارد نباشد. ایشان از تریبون داران دلسوز می ‌خواهند دیگر از سیاست‌های آبی دولت انتقاد نکنند و با انگ سیاسی زدن به مطالبات آنان می خواهند صورت مسئله را به کلی پاک کنند. اصولاً این سلوک برخی مدیران شده که با برچسب «سیاسی کاری» به انتقاد مطالبه گران، آنها را خاموش کنند. می توان گفت این به نوعی خیانت به مردم است.

برخی تریبون داران در خوزستان و یا سایر استان های دیگر، زبان مردمی شده‌اند که نه دسترسی به مدیران دارند؛ نه رسانه‌ای برای فریاد زدن و مطالبه گری. اگر کسانی نباشند که مطالبات به حقشان را از دل نظام به گوش مدیران برسانند، مردم دادشان را کجا ببرند؟! آن گاه نیست که زمینه برای سوء استفاده بدخواهان نظام فراهم می شود که خود را یگانه دلسوز و خیرخواه مسائل مردم جلوه دهند و نیت شوم خود را برای نظام جمهوری اسلامی به تحقق نزدیک سازند؟ وقتی دلسوزانی از استان همچون دیده‌بانی که سیاهی دشمن را مشاهده می‌کند و فریاد  «خطر خطر» را بر می آورد، هشدار می دهند که پیشبرد سیاست های بی مبنای انتقال آب، فاجعه ای قریب الوقوع در پی خواهد داشت، وظیفه مدیران آب کشور چیست؟ تجدید نظر در سیاست‌های مخرب انتقال آب؟ یا ساکت کردن دیده‌بانی که هشدار دهنده و انذار دهنده است؟! پیگیری و بازبینی و واقع‌بینی مشکلات آبی؟یا انگ سیاسی زدن و حذف منتقدان مطالبه گر درد مردم؟!

آیا اظهارت رئیس این وزیر در زمانی که در حال مذاکره با دشمنان این ملت بوده ایم گل به خودی و بازی در پازل دشمن نبود؟ آیا عنوان کردن “خزانه خالی است” و “باید مذاکره کنیم تا مشکل آب خوردن ملت حل شود” دشمنانی چون نتانیاهو خبیث را بر آن نداشته تا در یک اقدام تبلیغاتی پارچ آب را در ماه رمضان به بدست بگیرد و خطاب به ملت ایران بگوید باید تابع ما باشید تا مشکل آب شما حل شود؟ آیا اظهارات رئیس جمهور کشور که رئیس این وزیر است اقدام علیه امنیت ملی و سیاسی کاری نبوده است؟ اما مطالبات مردمی که از زبان برخی شخصیت ها و رسانه ها و تریبون دارها مطرح می شود و از رئیس جمهور و دولتش می خواهند انتقال بی رویه آب برای مصارف کشاورزی و صنعتی و باغ های پسته را متوقف کنند سیاسی کاری است؟

در پایان امیدواریم وزیر نیرو به خود بیاید و بیش از این در زمین دولت غاصب بازی نکند! چرا که تاریخ اسلام و کشور پر است از گل به خودی های خواص و آنانیکه با ندانم کاری مردم را از اسلام و انقلاب خسته می کنند و اعتماد عمومی را سلب می نمایند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.