امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 614
  پرینتخانه » دسته مطالب اسلایدری, سیاسی تاریخ انتشار : 20 جولای 2018 - 15:32 | | ارسال توسط :

محتکرکنندگان دولت را به سخره گرفته اند/ در گرمای شدید هوا قیمت کولر سربه فلک کشیده است!/اظهار تاسف دولت و قوه قضاییه سودی ندارد

انتقاد شدید آیت الله جزایری از گرانی های اخیر: محتکرکنندگان دولت را به سخره گرفته اند/ در گرمای شدید هوا قیمت کولر سربه فلک کشیده است!/اظهار تاسف دولت و قوه قضاییه سودی ندارد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد شهید بهشتی، از تلاش‌های قوه قضائیه در برقراری امنیت تقدیر و تشکر […]

محتکرکنندگان دولت را به سخره گرفته اند/ در گرمای شدید هوا قیمت کولر سربه فلک کشیده است!/اظهار تاسف دولت و قوه قضاییه سودی ندارد

انتقاد شدید آیت الله جزایری از گرانی های اخیر:

محتکرکنندگان دولت را به سخره گرفته اند/ در گرمای شدید هوا قیمت کولر سربه فلک کشیده است!/اظهار تاسف دولت و قوه قضاییه سودی ندارد

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد شهید بهشتی، از تلاش‌های قوه قضائیه در برقراری امنیت تقدیر و تشکر کرد.

وی اظهار کرد: اینکه می‌بینیم اوضاع امنیتی کشور تحت کنترل است به دلیل آن نیست که دشمن کاری نکرده یا سرعقل آمده بلکه آنها همواره در حال دسیسه علیه انقلاب اسلامی و به دنبال ناامن سازی کشور هستند ولی مسؤولان ذیربط کارهای زیادی برای پیشگیری و به کنترل درآوردن اوضاع انجام می‌دهند.

آیت‌الله جزایری ضمن تقدیر از تلاش‌های قوه قضائیه و نیروهای امنیتی در برخورد با هسته‌های تروریستی، بیان کرد: عزیزان زیادی برای برقراری نظم و امنیت در استان و کشور شب و روز ندارند. دشمن از ایران به شدت عصبانی است و از راه‌های مختلفی به دنبال ضربه زدن به کشور است لذا نباید لحظه‌ای از مکر دشمن غفلت کرد.

آیت‌الله موسوی جزایری در جمع مسئولین قضایی استان با اشاره به افزایش افسار گسیخته قیمت ها گفت: با توجه به وضعیت آب و هوا در مناطق گرمسیر، تولید داخلی کولر گازی نداریم و باید از خارج وارد کنیم که با توجه به گرمای هوا وجود کولر یک مسأله حیاتی تلقی می‌شود اما این وسیله خنک کننده در بازار بسیار گران شده است.

وی ادامه داد: بازاریان در پاسخ به افزایش قیمت می‌گویند دولت به ما دلار نمی‌دهد و ما مجبور هستیم دلار گران تهیه کنیم در نتیجه خرید وسایل برای فروشنده گران تمام می‌شود اگر دولت حقیقتا چنین اقدامی انجام داده، خطای بزرگی مرتکب شده است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: اما  اگر دولت دلار به نرخ دولتی به بازاریان داده است اما تاجران منکر هستند مسئولان امر باید با نفی کنندگان دریافت دلار دولتی برخورد کنند تا مسئله خاتمه یابد.

آیت‌الله جزایری با اشاره به عرضه مستقیم کالا گفت: اگر ثابت شود که دولت دلار دولتی با قیمت ۴۲۰۰ تومان را تزریق کرده و عده‌ای برای منافع خود منکر هستند پس دولت خود وارد عمل شود و وسایل خنک کننده مانند کولر را خریداری و به صورت مستقیم به مردم عرضه کند.

وی با بیان اینکه بازاریان، بازار سیاهِ هرج و مرج ایجاد کردند، گفت: به خواب رفتن تعزیرات در این شرایط قابل قبول نیست و باید وارد عمل شود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به ۵۰ نفر محتکر سکه در تهران تاکید کرد: کسانی که اینگونه عمل می‌کنند تنها قصد براندازی نظام اسلامی را دارند و در حقیقت مسخره کردن دولت و بازی با مقررات کشور است.

وی ادامه دادند: ابراز تاسف دولت و قوه قضاییه معنایی ندارد به دلیل اینکه آنان مجری عدالت هستند و طبق قانون اساسی این مسئولیت را دارند و باید ریشه ظلم را ازبین ببرند.

آیت‌الله موسوی جزایری گفت: آیا وظیفه دولت، قوه قضاییه و مسئولان مبارزه با احتکار‌کنندگان نیست؟ آیا نباید جلوی کسانی که قصد براندازی نظام را دارند، گرفته شود؟ سکوت و بی‌خیالی دولت و قوه‌قضاییه نسبت به این مسائل قابل درک نیست.

وی تصریح کرد: جایگاه نیروی انتظامی در چنین مسائلی کجا است؟ این ۵۰ نفر محتکر چه کسانی هستند که کشور را به پرتگاه سقوط می‌برند و دستگاه‌‌‌های مربوطه سکوت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اعتراض نسبت به محتکران را تکلیف شرعی دانست و افزود: علما و مسئولان چرا نسبت به گرانی و احتکار سکوت کردید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.